Popyt na chiński rynek maszyn do cięcia laserowego osiągnie ponad 10 miliardów juanów w ciągu dziesięciu lat

Laser stał się kolejnym ważnym wynalazkiem dla ludzi od XX wieku po energii atomowej, komputerze i półprzewodniku. Nazywany jest „najszybszym nożem”, „najdokładniejszą linijką” i „najjaśniejszym światłem”. Wraz z szybkim rozwojem technologii produkcji laserowej na świecie, nadal istnieje duża luka między krajową a międzynarodową zaawansowaną technologią laserową.

W 2018 r. Chiny i światmaszyna do cięcia laserowegoraport z badania głębokości rynku wskazuje, że pomimo szybkiego rozwoju przemysłu laserowego, wysokiej klasy produkty laserowe są nadal zajmowane przez międzynarodowe firmy w Stanach Zjednoczonych, Japonii i Niemczech. Weźmy na przykład rynek małych i średnich maszyn do cięcia, chiński przemysł urządzeń do cięcia laserowego średniej i małej mocy jest nadal w początkowej fazie wzrostu. Nie ma wielu krajowych firm produkujących urządzenia laserowe z rocznym przychodem ze sprzedaży przekraczającym 100 milionów juanów, na głównych rynkach dominują cztery firmy Han's Laser,Złoty Laser, Boye Laser, technologia Kaitian.

Krajowi producenci małych i średnich maszyn do cięcia dzielą sięUdział krajowych producentów małych i średnich maszyn do cięcia (jednostka: %)

Maszyna do cięcia laserowegowykorzystuje wiązkę o dużej gęstości mocy skupioną na przedmiocie obrabianym, aby osiągnąć gęstość mocy lasera od 106 do 109 W/cm2 w punkcie ogniskowym plamki, co może generować lokalną wysoką temperaturę 1000°C lub wyższą oraz natychmiastowe odparowanie przedmiotu obrabianego, a następnie łączy się z gazem pomocniczym, aby wydmuchać odparowany metal i wyciąć mały otwór w przedmiocie obrabianym, przy przesuwaniu łoża maszyny CNC niezliczone otwory łączą się z kształtem docelowym. Ponieważ częstotliwość cięcia laserowego jest bardzo wysoka, połączenie każdego małego otworu jest bardzo gładkie, a cięty produkt ma dobrą czystość. Więc teraz przeanalizujemy wielkość rynku maszyn do cięcia laserowego na podstawie konkurencji marek.

1. Różnicowanie potrzeb marki

Celmaszyna do cięcia laserem światłowodowymróżnicowanie marki polega na przekształceniu głównej zalety produktu i indywidualnej różnicy w markę oraz zaspokojeniu spersonalizowanych potrzeb klienta docelowego. Udanemaszyna do cięcia laserowegomarka posiada jedną cechę różnicującą i odróżnia ją od innych konkurentów, a następnie łączy różnice marki z psychologicznymi potrzebami klienta w spójny sposób. W ten sposób informacje o pozycjonowaniu marki są dokładnie przekazywane na rynki i zajmują korzystną pozycję u potencjalnych klientów. Celem jest stworzenie i pielęgnowanie pewnych cech dla własnych produktów maszyn do cięcia laserowego, nadanie im bogatej osobowości i ustanowienie unikalnego wizerunku rynkowego, aby odróżnić je od innych konkurentów i skutecznie określić neutralną pozycję produktu w umyśle klienta. Wraz ze wzrostem jednorodności firm i produktów maszyn do cięcia laserowego pojawiało się coraz więcej podobnych produktów, a konkurencja była bardziej zacięta; aby dokonać przełomu, firmy muszą wybrać własną strategię pozycjonowania marki w oparciu o rzeczywiste potrzeby, a następnie znaleźć odpowiednią pozycję rynkową dla swojej firmy i produktów.

2. Stawiaj na jakość marki

Powodem, dla którego marka maszyny do cięcia laserowego jest dobrze znana i wysoko ceniona przez klientów, jest jej doskonała jakość i doskonała obsługa, a to są fundamenty marki. Bez gwarancji doskonałej jakości i doskonałej obsługi, nawet najlepsza marka zostanie wyrzucona przez klientów. Na rynku postrzeganie marki pokazuje, czy klient ponownie kupi maszynę do cięcia laserowego tej samej marki lub poleci ją innym. Poprawa jakości produktu i obsługi jest warunkiem wstępnym promocji marki i jest bezpośrednio związana z tym, czy może ona stać się prawdziwą i znaną marką.

W 2016 r. popyt rynkowy na maszyny budowlane w Chinach osiągnął 300 mld juanów. Wielkoformatowa gruba blacha metalowamaszyny do cięcia laserowegojest szeroko stosowany w przemyśle maszyn budowlanych w Chinach. Wraz z szybkim rozwojem globalnej technologii produkcji laserowej, luka między chińskimi a międzynarodowymi poziomami technologii laserowej wzrosła, wysokiej klasy sprzęt do obróbki laserowej prawie w całości opiera się na imporcie, co skutkuje tym, że zagraniczny udział w rynku sprzętu do produkcji laserowej wynosi do 70%. Oczekuje się, że w ciągu następnych 10 lat popyt rynkowy na te wysokowydajne systemy cięcia laserowego w Chinach osiągnie ponad 10 miliardów juanów.

(Źródło: China Reporting Hall)

Produkty powiązane

Zostaw swoją wiadomość:

WhatsApp +8615871714482