Zapobieganie i kontrola epidemii to emocjonująca walka i trudny test. Od 21 listopada 2022 r., aby ściśle wdrożyć ogólną strategię „zewnętrznego zapobiegania importowi i wewnętrznego zapobiegania odbiciu”, Golden Laser został zamknięty na 9 dni, aby zmniejszyć liczbę nieistotnych pracowników wychodzących i ściśle kontrolować osoby z zewnątrz.
Pod przewodnictwem Grupy, Golden Laser przeprowadził kompleksowe planowanie i dokładne wdrożenie, przejął odpowiedzialność na wszystkich szczeblach i uszczelnił łańcuch, przejął zapobieganie i kontrolę epidemii z jednej strony, a produkcję i dostawy z drugiej, stale udoskonalał swoje naukowe i precyzyjne umiejętności zapobiegania i kontroli oraz gwarantował produkcję i działanie w sposób silny i uporządkowany.
Kto powiedział, że nie ma bohaterów na zwykłych stanowiskach? W krytycznym okresie wyścigu z czasem i wirusem pokonujemy trudności, jednoczymy się i współpracujemy, walczymy nieustannie, ciężko pracujemy, robimy co w naszej mocy na zwykłych stanowiskach, strzeżemy pozycji goldenlaser i zapewniamy solidną gwarancję realizacji długoterminowej bezpiecznej i stabilnej produkcji oraz wysokiej jakości i szybkiego rozwoju firmy.
Aby zapewnić terminową dostawę sprzętu kontraktowego firmy, prawie 150 pracowników Golden Laser trzyma się swoich stanowisk, aby zapewnić produkcję, gdy park przemysłowy jest całkowicie zamknięty, i kontynuuje ducha gwoździ i trzyma się linii produkcyjnej. Poza parkiem pracownicy, którzy nie pojawili się na swoich stanowiskach, wdrożyli pracę zdalną i starali się zrozumieć i promować zarówno zapobieganie i kontrolę epidemii, jak i produkcję i działanie, i zagrali zestaw kombinacji ciosów „antyepidemicznych i gwarantowanych produkcji”.
Dział marketingu aktywnie zmienia swoje nastawienie sprzedażowe i dąży do przekształcenia podejścia reaktywnego w proaktywne.
Na rynku krajowym zespoły sprzedaży i obsługi posprzedażowej podejmowały inicjatywy, aby odwiedzać klientów i rozwiązywać problemy na miejscu w przypadku przełożenia lub odwołania różnych targów.
W zakresie sprzedaży międzynarodowej zespół marketingowy udał się za granicę, aktywnie uczestniczył w targach branżowych w Azji, Europie i Ameryce, podejmował inicjatywy związane z odwiedzaniem klientów, wprowadzał rozwój i planowanie firmy, pomagał klientom analizować sytuację rynkową i formułować środki zaradcze oraz terminowo rozwiązywał problemy zgłaszane przez klientów, co zwiększyło zaufanie klientów do marki Golden Laser.
Wrzesień
Pakiet wydruków Wietnamu 2022
Październik
Drukowanie United Expo 2022 (Las Vegas, USA)
Pack Print International (Bangkok, Tajlandia)
EURO BLECH (Hanower, Niemcy)
Listopad
MAQUITEX (Portugalia)
Buty i skóra Wietnam 2022
JIAM 2022 OSAKA JAPONIA
Stając twarzą w twarz z rynkami azjatyckimi, europejskimi i amerykańskimi, zespół handlu zagranicznego Golden Laser nigdy się nie zatrzymał. Aktywnie uczestniczymy w różnych wystawach profesjonalnych, takich jak druk i opakowania, druk cyfrowy, tekstylia i odzież, skóra i obuwie, sprzęt tekstylny i obróbka metali, i jesteśmy marką Golden Laser. Ekspansja zagraniczna zapewnia dobre możliwości kanałowe.
W czasie trwania wystawy zespół Golden Laser nawiązał kontakt z klientami, aby się z nimi spotkać i porozmawiać, a jednocześnie zapewnić im fachową obsługę posprzedażową i promować nowe technologie oraz sprzęt firmy Golden Laser.