Rynek Azji Południowo-Wschodniej rozgrzał się w ciągu ostatnich dwóch lat. Po Chinach i Indiach rynek Azji Południowo-Wschodniej stał się wschodzącym rynkiem błękitnego oceanu. Ze względu na tanią siłę roboczą i zasoby ziemi, globalny przemysł wytwórczy przeniósł się do Azji Południowo-Wschodniej.
W momencie, gdy do Azji Południowo-Wschodniej napływa coraz więcej pracochłonnych gałęzi przemysłu, takich jak przemysł obuwniczy, odzieżowy i zabawkarski, firma GOLDEN LASER jest już przygotowana na rynek.
Ⅰ Obejmująca kompleksową sieć usług marketingowych
Azja Południowo-Wschodnia obejmuje takie kraje jak Wietnam, Laos, Kambodża, Tajlandia, Myanmar, Malezja, Singapur, Indonezja, Brunei, Filipiny i Timor Wschodni. GOLDEN LASER stworzył tutaj kompleksowy układ sieci usług marketingowych.
1. Załóż biuro za granicą
Założenie biura w Wietnamie. Lokalni inżynierowie techniczni z Ho Chi Minh City w Wietnamie zostali zatrudnieni do współpracy z inżynierami technicznymi wysłanymi przez GOLDEN LASER, aby zapewnić lokalną sprzedaż i usługi.Usługa skupia się na Wietnamie i obejmuje sąsiednie kraje, takie jak Indonezja, Kambodża, Bangladesz i Filipiny.
2 Rozszerz kanały dystrybucji zagranicznej
Po ponad dziesięciu latach rozwoju, w krajach Azji Południowo-Wschodniej jest ich pełno wśród naszych dystrybutorów.Niezależnie od tego, czy działamy w Japonii, na Tajwanie, w Indiach, Arabii Saudyjskiej, Sri Lance, Pakistanie itd., wybieramy dystrybutorów dla różnych branż i regionów, nie tylko w celu pozyskiwania nowych klientów, ale także w celu utrzymania stałych klientów, co pozwala nam osiągnąć bardziej profesjonalną i kompleksową sprzedaż i obsługę.
Ⅱ Zapewnij lokalną sprzedaż i usługi
Aby lepiej służyć naszym klientom, jako naszych dystrybutorów wybieramy wyłącznie lokalnych specjalistów i zespoły branżowe. Nasi dystrybutorzy nie tylko potrafią prowadzić sprzedaż lokalną, ale także dysponują bardzo silnym zapleczem serwisowym i technicznym, pozwalającym im na szybkie rozwiązywanie praktycznych problemów lokalnych klientów.
Ⅲ Dostarczanie produktów i usług o wysokiej wartości dodanej
W coraz bardziej konkurencyjnym środowisku rynkowym GOLDEN LASER zobowiązuje się do dostarczania wysoce elastycznych i wysokowartościowych rozwiązań obróbki laserowej w branżach. Pozbądź się zaciekłej konkurencji cenowej, wygraj dzięki jakości i wygraj dzięki obsłudze.
W tym gorącym kraju Azji Południowo-Wschodniej obsługiwaliśmy następujących klientów: odlewnia produkująca znane na całym świecie marki (Nike, Adidas, MICHEL KORS itp.),lider branży wśród 500 największych przedsiębiorstw świata, I fabryki znanych chińskich przedsiębiorstw w Azji Południowo-Wschodniej.
Youngone, światowej klasy producent odzieży sportowej na dużą skalę, dla którego świadczyliśmy usługi, współpracuje z nami od ponad dekady.Niezależnie od tego, czy zakładają fabryki w Chinach, Wietnamie czy Bangladeszu, zawsze wybierają maszyny laserowe firmy GOLDEN LASER.
Wysoce wszechstronne, produkty o wysokiej wartości dodanej, nie zapominając o początkowej obsłudze i 18 latach doświadczeń w branży zapewniły GOLDEN LASER siłę marki.
Ⅳ Zapewnij inteligentne rozwiązania warsztatowe
Dywidenda demograficzna w Azji Południowo-Wschodniej jest niezwykle atrakcyjna dla dużych, pracochłonnych fabryk, zwłaszcza w przemyśle tekstylnym, odzieżowym i obuwniczym. Jednak duże fabryki również borykają się z bezprecedensowym wzrostem trudności w zarządzaniu. Potrzeba budowy inteligentnych, zautomatyzowanych i inteligentnych fabryk rośnie.
Blisko popytu rynkowego, Przyszłościowy inteligentny system zarządzania warsztatem MES firmy GOLDEN LASERzostał wdrożony w dużych fabrykach w Chinach i jest promowany w Azji Południowo-Wschodniej.
Pod wpływem chińskiego „Pasa i Szlaku”, w przyszłości, z Chinami jako centrum, więcej krajów i regionów będzie mogło cieszyć się dywidendami przynoszonymi przez chińską technologię. GOLDEN LASER będzie pracować ramię w ramię ze wszystkimi chińskimi firmami, aby wykorzystać technologię do wpłynięcia na rynek Azji Południowo-Wschodniej i zmiany uwagi świata.