W dniach 15 i 16 marca południowokoreański gigant branży produktów outdoorowych, prezes YOUNGONE Group, pan Sung, wraz z dyrektorem ds. technologii w Stanach Zjednoczonych i Włoszech, ośmioosobową kolejką na pokładzie prywatnego odrzutowca lecącego z Korei Południowej bezpośrednio do Wuhan, odbyli specjalną podróż, aby odwiedzić ważnego partnera Golden Laser.
Ta wizyta jest dla YOUNGONE Group od momentu jej założenia w 1974 r., po raz pierwszy osobiście kierowana przez przewodniczącego zespołu kierowniczego wyższego szczebla w celu odwiedzenia dostawców sprzętu. Jest to również Golden Laser i YOUNGONE Group od 10 lat najbardziej szczere, najgłębsze i najbardziej strategicznie ważne spotkanie.
YOUNGONE produkuje szereg produktów odzieży sportowej, obejmujących odzież narciarską, koszulki do kolarstwa górskiego i inne artykuły odzieży sportowej, a także inne akcesoria sportowe, takie jak rękawiczki, plecaki, śpiwory itp. Światowej sławy marki, takie jak Nike, Eddie Bauer, TNF, Intersports, Polo Ralph Lauren i produkty Puma, pochodzą od YOUNGONE. Obecnie Golden Laser ma setki zestawów zaawansowanych maszyn laserowych działających w dużych fabrykach YOUNGONE na całym świecie.
Podczas dwudniowej wizyty pan Sung jest bardzo zainteresowany zrozumieniem procesu rozwoju Golden Laser, mocnych stron firmy i celu stania się cyfrową platformą aplikacji w przyszłości. Delegacja odwiedziła również Golden Laser różne zaawansowane maszyny do obróbki laserowej w zastosowaniach tekstylnych, odzieżowych i elastycznych materiałów oraz przykłady zastosowań w denimie, tkaninie, hafcie, artykułach outdoorowych itp. Nowa technologia laserowa, nowe zastosowania mają głębsze zrozumienie.
Podczas dyskusji obu stron pan Sung potwierdził techniczną siłę Golden Laser i absolutną pozycję lidera w dziedzinie zastosowań laserowych w tekstyliach i odzieży oraz wyraził uznanie i wdzięczność za wiele lat wysokiej jakości produktów i usług świadczonych przez Golden Laser. Ponadto obie strony omówiły szereg nowych zastosowań, inżynierowie Golden Laser przedstawili również szereg wiodących rozwiązań laserowych i rekomendacji dotyczących cech produktu YOUNGONE.
Obie strony stwierdziły, że zgodnie z wzajemnością i wzajemnymi korzyściami, wspólnymi celami rozwojowymi, później ustanowią mechanizm wizyt na wysokim szczeblu, zacieśnią komunikację, zacieśnią współpracę, pogłębią ją, zwiększą jej kompleksowość i efektywność. Jednocześnie, wykorzystanie technologii Golden Laser pozwoliło procesowi produkcji i technologii YOUNGONE na większe postępy.