Po SGIA Expo w Las Vegas nasz zespół pojechał na Florydę. W pięknej Florydzie jest słońce, piasek, fale, Disneyland... Ale w tym miejscu, do którego jedziemy tym razem, nie ma Myszki Miki, tylko poważne interesy. Odwiedziliśmy wyznaczonego dostawcę firmy Boeing Airlines M. M jestproducent dywanów lotniczych, rekomendowany przez największe linie lotnicze na całym świecieWspółpracuje z firmą GOLDEN LASER od trzech lat.
Linie lotnicze mają wiele rygorystycznych wymagań dotyczących wykładzin w samolotach, takich jak ochrona przeciwpożarowa, ochrona środowiska, właściwości antystatyczne, odporność na zużycie, odporność na zabrudzenia itp. Kompletne rozwiązanie w zakresie wykładzin w samolotach musi zostać zaprojektowane, wyprodukowane, zainstalowane i przetestowane przez okres do 6 miesięcy przed oddaniem do użytku.
Przed użyciem laserowej maszyny tnącej GOLDEN LASER, firma M używała narzędzi tnących CNC. Narzędzia tnące mają bardzo duże wady w cięciu dywanów. Krawędź tnąca jest bardzo słaba, łatwo się strzępi, a krawędź musi być później ręcznie przycięta, a następnie wykonywana jest szycie krawędzi, a procedura obróbki końcowej jest skomplikowana.
Dlatego w 2015 r. firma M znalazła GOLDEN LASER po przeprowadzeniu ankiety. Po wielokrotnej komunikacji i dochodzeniu firma M ostatecznie zatwierdziła rozwiązanie11 metrów dostosowanychmaszyna do cięcia laserowegoprzyznany przez GOLDEN LASER.W tamtym czasie maszyna do cięcia laserowego o długości 11 metrów była ewenementem w Chinach, ale my daliśmy radę!
Cięcie dywanów lotniczych laserem ma znaczące zalety. Oto dwie główne zalety:
Pierwszy,czyste i idealne ostrze tnące, które jest automatycznie uszczelniane i nie zużywa się nawet przy długotrwałym użytkowaniu.
Drugi,po jednokrotnym cięciu laserowym dywan jest gotowy do użycia, nie są wymagane żadne dalsze procedury, a ponadto oszczędza się dużo pracy i czasu.
Przez ostatnie trzy lata tomaszyna do cięcia laserowegobył bardzo dobrze używany w M. Rozmawiając z szefem fabryki firmy, powiedział nam: „Maszyna teraz pracuje 16 godzin dziennie na dwie zmiany, bez żadnych problemów; na początku miała problemy, ale myślę, że to nasza wina z powodu braku konserwacji, na pewno kupię od waszych chłopaków, kiedy przeprowadzimy się do nowego zakładu”.
Nic nie jest bardziej przekonujące niż głos klienta
GOLDEN LASER służył wielu światowej klasy firmom i do tej pory utrzymywał przyjazne partnerstwo. Jesteśmy gotowi utrzymać jakość naszych produktów, nasze podejście do obsługi wykraczające poza oczekiwania naszych klientów oraz nasze ciągłe możliwości w zakresie badań i rozwoju oraz innowacji, aby zapewnić naszym klientom prawdziwą wartość.